Ellinor fixade denna gullungens blogg

Nu har stora starka Ellinor höhö fixat sofias blogg.
Nejmen vad tycker ni om den? =)

Jaa själv blev jag väll ganska nöjd i slutändan ändå. Hade verkligen ingen fantasi at all så jag bara gjorde
något o då blev resultatet såhär ;-)

Ni kan kolla in min blogg genom att trycka på bilden här nedanför på mig så kommer ni direkt till min blogg! ;)
Tycker att ni gott kan göra det o ni kan kolla min blogg också  hur den ser ut. Ni kanske vill att jag fixar er också? ;)
Jag menar 100 kr per timme är ju inte alls dyrt, ellerhur!? =D
HAHA jag skämta med er jag gör det så billigt för er jag kan, alltså gratis ;)
då hoppas jag att vi ses på min blogg (a) haha pusshejj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author