Kompis, inte kunnat skriva ;)

Hejsan svejsan!
Ja hann inte skriva något inlägg imorse eftersom nästan direkt när ja hade vaknat ringde min kompis o fråga om vi kunde va så ja överförde bara mina bilder till ett USB minne sen stängde ja av datan.
Ja överförde bilderna för att vi var tvugna att lämna in min data (tangenter höll på att ramla av, höll på att ramla av första kvällen)
Så ja la ett papper, en plansch o en "teckning" i ett kuvert o gav de till mamma för hon skulle gå till affären där vi har sen sån brevlåda osså gick ja till min kompis.
Sen under tiden ja hade varit hos en kompis hade mamma lämnat datan och åkt hem till min morfar där vi då fick veta att vi kunde äta där så vid fyra stack ja hem från min kompis - hon skulle åka iväg, ja skulle åka iväg - så sen typ 30 minuter elr ngt ja kom hem åkte ja me min bror o mammas sambo hem till morfar ;)
Då hade min mamma en NY data eftersom de va ngt fel på hela mitt tangentbord typ så fick en helt ny data, fast likadan o sånt ;)
Hm, inget mer  nu  :P

Hare' bra! ;D


(Tom bjuder på bilden ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author