Marte är mitt liv & bästavän <3

Marte,
Du är världens mest underbara person o den som inte har dej i sitt liv, har missat ngt stort <3
Ja är världens lyckligaste att just du o ja blev så bra vänner på kort tid :')<3
Ja vill ALDRIG förlora dej, förlorar ja dej, så finns de inget kvar av mej <3
Ja kan inte leva en hel dag utan dej, de går inte ..<3
Vi skrattar tillsammans, vi gråter tillsammans, vi gör roliga saker tillsammans fast vi aldrig har träffats <3
Som igår, när vi satte toffsarna i vårt hår o sen printa ja de o la ut på bdb xD en blandning av Pippi Långstrump o Barbie :'D<3 stoooooora fan av Barbie o Pippi Långstrump x'D<3
Nästa gång ska vi göra något roligare..vet inte riktigt vad än, bara kanske :P vi får komma på ngt :P<3
När du gråter vill ja bara kunna gå hem till dej o krama om dej, prata me dej, försöka trösta dej<3
Dom kramarna ja har velat ge dej får du nästa sommar *LÄNGTAR IHJÄL MEJ* när vi träffas :''D<3
Ja menar, vem fan kan vänta i ett helt år på att träffas ? ;o<3
Men de e iaf bättre än att vi nt får träffas alls, allt vi behöver är tåååålamod :D<3
O om du inte kommer till mej då rymmer ja fan hem till dej O.o <3 ja vet ju var du bor o allt :P<3
Hoppas du inte har något emot att ja kommer då ;)<3
De finns inte ord som kan beskriva hur jävla underbar du är, hur mycket du har hjälpt mej, hur mycket du betyder <3
JAG ÄLSKAR DEJ MEST PÅ HELA JORDEN OCH MER ÄN NÅGON ANNAN! <3<3<3 :''D
INGEN KAN NÅNSIN TA DIN PLATS ! <3
*en bild ja gjorde typ nyss*
*tryck på bilden för att komma till Martes blogg*

Kommentarer
Postat av: Din Bästavän Marte<3

Awww<33 :''') ...älskar dejj som fan!!<3<3

såklart att jag inte har ngt emot att du kmr<3

men jag har bestämmt att jag ska åka till dig nästa sommar så jag kommer <3 jag lovar!! :'')

2011-08-13 @ 15:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author