Musik tips :)

Tänkte att jag kunde tipsa er om vad jag läser :)
Så det inte bara blir mitt liv hela tiden :P
Så det här är tre av dom som jag lyssnar mest på ;)

Miley Cyrus;
Miley har varit en stor del av mitt liv i två-tre år.
Först gillade jag henne som Hannah Montana (när jag var yngre) men med tiden började jag gilla henne som Miley Cyrus (två-tre år sedan).
Hon har hjälpt mig sjukt mycket när jag har haft det svårt.
Hon är underbar.
Kommer aldrig kunna tacka henne nog<3
Om ni trycker på bilden kommer ni till en video med en av hennes låtar :)



Tokio Hotel;
Monsoon var den första låten jag hörde med Tokio Hotel.
Jag tyckte den var okej och sedan började jag lyssna på andra, söka bilder på dom på Google.
Tokio Hotel har alla hjälpt mig sjukt mycket när jag har haft det jobbigt <3 Kommer aldrig kunna tacka dom nog.
Deras musik gör mig glad, ibland kan jag börja gråta för att dom är så underbara.
Klicka på bilden så kommer ni till Monsoon videon :)

Megan Nicole;
Jag har inte lyssnat på Megan så länge, hittade henne på youtube någon dag/vecka innan sommarlovet började :)
Hon har en orginallåt uppe på youtube, annars finns det covers hon har gjort :)
Hon är sjukt duktig och sjukt söt.
Hennes originallåt heter "B-e-a-utiful" :)
Klicka på bilden så kommer du till videon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author