Sovit hos Jojo :D<3

Hejhej!
Inatt har jag sovit hos Jojo :D<3
Igår vid två tiden åkte jag hem till henne och har varit där hela kvällen - och natten :P
Vi somnade runt två halv tre? xd<3
Jag minns inte vad klockan va..men men xd
Sen vaknade vi vid tio när telefonen ringde..men ja somnade om direkt igen xd
Sen väckte Jojo mej vid halv tolv elr ngt ? <3
Så gick vi upp, åt, och gick sen ut med hennes hund.
Jag hade jättekorta shorts och en förstor hoodtröja, o den va lång så man såg inte att jag hade shorts under xd
Haha, och flipflop :P
Det blåser vääääääääldigt mkt, så jag gick och frös om benen hela tiden.. xd och vi gick ner vid havet (vilket bara är 2 minuter här ifrån) och det var ju inga små vågor ;o Aldrig sett så stora här ;o
Aja, skriver mer sen!
Hejdå! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author