Svar på frågerna från frågestunden :)<3

Elena frågar; Vad skulle du gjort om du vann en miljon? Svar: Hm..jag vet inte, förmodligen skulle jag rest ngnstans, skänka lite pengar kanske ? Elr spara :P

Madde frågar; Hur bajsnödig är du på en skala ett till hundra om du inte har bajsat på tre dagar? Svar: Jävla barnsliga unge ! ;s ehm, 0 ?

Mickaela frågar; Om du hade fått välja mellan att leva ett olyckligt liv med Tom, eller singel hela ditt liv. Vad hade du valt? c: Svar: Singel hela livet. Jag vill att Tom ska vara lycklig, jag vill inte såra honom eller ngt, vilket man kanske gör om man är olycklig.. så jag skulle valt singel hela livet

Elena frågar; Vad skulle du gjort om Tom var hos dig nu? Svar: Varit världens lyckligaste :'D

Olivia frågar; Vad hade du gjort om Tom hade varit lika gammal som dig och började i din klass? Svar: Jag hade ...dött ;o

Jojjo frågar; Varför är du så söt? <3 Svar: Ehm, söt ? :o haha, jag vet väll inte ? xd

ForFoxes frågar; Vem är din favoritkändis & varför? :) Vilken kändis gillar du absolut inte & varför? :PP Svar: Tom Kaulitz (egentligen hela Tokio Hotel) han är söt, han gör mej glad, han får mej att skratta, och hallå vi snackar om Tom Kaulitz ?? ;o
Det finns ingen kändis som jag har något emot, jag är inget fan av alla men det finns ingen jag absolut inte gillar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author