Jag känner mig helt jävla cp trög. o.o

Haha, ja, det gör jag :(
För Bill och Tom Kaulitz har släppt sin app idag... Men tror ni jag hittar den då?! Jag vet att den kostar 20 kr, men de blir lätt att övertala mamma.. men de funkar ju bättre om man hittar appen i market också, tycker ni inte ?!
Så ehm, ee, ja, känner mig helt jävla cp trög.. o.o
Men ehm eehhehe, ja, får försöka fixa de.. eheheh, ha de bra så lägger jag in något annat inlägg senare.. o.o
BYEBYE ! :D
BTW, förlåt för mitt fina ordval :)

Kommentarer
Postat av: Virre

Den finns inte ute för oss än typ... som jag fattar det... bara dom i usa... vi måste vänta 2veckor... läste det på twitter innan.. men vet inte om det är sant.. hoppas inte det

2011-12-19 @ 20:07:49
URL: http://veronicawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author