Jag låter det gå någon dag. ;)

Japp, jag frågade ju igår vad ni ville att jag skulle göra här i bloggen, jag har fått fem svar, så ska vänta någon dag till innan jag bestämmer mig. :)
Om ni vill rösta på vad jag ska göra i bloggen så hittar ni det inlägget HÄR.
Idag har jag varit hemma hos min kompis Viktoria igen! Och ska gå hem till henne och hämta min skor imorgon, haha.
Imorgon kommer Jojo hit och då ska vi byta julklappar, för sen är det ju julafton på lördag! :D
Jag längtar ! :D
Ni får en gammal bild på mig, eftersom jag inte har några nya :)
Ha de bra. <3
Jag tänker släppa dig, glömma dig, för alltid.

Kommentarer
Postat av: Evah

SV: Jo men precis. Det viktigaste är inte alltid att komma med bra råd, utan att man faktiskt bara finns där. Ibland kan det vara skönt att prata med någon som bara är tyst och lyssnar också.



Vad härligt att höra vännen att det hjälper dig! Det värmer verkligen i mitt hjärta ska du veta. Du får ha en god jul vännen. :) Kram <3

2011-12-23 @ 08:42:01
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author