Lucia!

Jappjapp, idag är det lucia! Wiho, slapp idrott! :D
Och idag fyller Josse i min klass år! Grattis på 12-årsdagen! :)
Vatt med Viktoria idag, därför jag inte uppdaterat förrens nu.. Vi kollade på Vampire Diaries , haha, jag är helt fast! o.o
Sen gick jag hem, åt, och satte mig här! :) Kul och veta? Nej, haha.
I skolan så fick vi kolla på lucia tåg! Niorna går varje år, så tre år tills min klass o andra klassen ska gå.. haha.
Men det var roligt och inte tråkigt som vanlig lucia, haha, för mitt i en jullåt så startas "sexy and I know it" så man hörde "Girl look at that body aah" så kom massa tomtar in :p
Och sen sjöng dom "Staffan var en stalledräng" med en annan melodi, och då satt alla o stampa o klappa så tillslut hörde man inte lucia tåget, haha.

Vet inte om jag har något mer vettigt att säga, haha. Men vi hörs! :)

Finaste Miley ♥


Kommentarer
Postat av: Evah

Vilken otroligt fin bild på henne! :)

2011-12-16 @ 01:05:07
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author