Mycket gråt i skolan idag.

Japp, idag slutade Zandrina :( Så typ alla tjejer utom två stycken stannade kvar + Victor och alla tjejer grät, mwää D:
Hon är seriöst den bästa läraren vi har haft, men hon var bara vår praktikant o i januari eller något så blir hon färdig lärare. Vår klass var bäst när vi hade henne, vi lyssnade mer på henne än någon annan, hon är alltid så glad och skojar mycket, vi skrattar mycket!
Och nu kommer hon inte tillbaka mer :(  Visst, livet går inte precis under, men gud vad vi kommer sakna henne, liksom alla stod ju och grät och kramade henne, stackars henne, måste ha dött av alla våra kramar! Nej det gjorde hon inte, men ändå..
Maah, jag minns när vi skrev dikter på elevens val och hon skrev till mig i min bok ♥ så gulligt!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är Jojo här, Madde var här innan också, ska sätta mig och redigera bilderna vi tog och lägga upp dom här på bloggen! :)
GLÖMT INTE! Att kolla min o Mickahs blogg, haha, har börjat kalla henne Mickah igen (a) Min engelska suger men antar att ni förstår ändå ;)
http://mickaelasofiakaulitz.blogg.se <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author