Ojdå, det blev visst inget inlägg igår :o

Haha, oj, förlåt!
Men jag var med Viktoria efter skolan och vi kollade på Vampire Diaries osv, och jag sov över hos henne bara för att vi hade avslutning idag, så vi ville göra oss i ordning tillsammans :)
Så imorse cyklade vi till skolan tillsammans, haha, jag hade glömt mina vantar hemma, HERREGUD VAD MINA HÄNDER VAR KALLA! Jag trodde dom skulle ramla av.. Haha, nej, men ja, ni fattar nog >.<
Och har inte skrivit något på min och Mickaelas blogg på två dagar.. Så går det ibland :)
Ska gå och hämta min sladd till kameran om jag hittar den.. haha.. Sen ska jag föra över bilder som jag lägger upp här på bloggen :)
Take care! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author