Så kan det gå! :o

Jepp, det blev ju inget blogginlägg igår! :o
Men jag satt och skrev ett inlägg på min och Mickaelas blogg (http://mickaelasofiakaulitz.blogg.se) och under tiden jag skrev de så fick jag sms av Madde att vi skulle mötas så hann inte skriva något här och sen glömde jag bort helt och hållet att skriva här! :o
Men bara för de misstaget så bjuder jag på två nytagna bilder och ska även lägga ut  veckans låt vilket jag tror jag glömt göra några gånger..
Som ni kanske minns så skrev jag för någon vecka sen olika saker jag kunde göra i bloggen, så ni fick "rösta". Typ alla var olika, men det var en tjej som ville att jag skulle fota mitt rum, hur det ser ut. Jag kan göra det senare, jag måste bara fixa de lite så de inte ser ut som väärsta bombnedslaget. ;)
Det blir bra va? :)
Idag har jag varit med Madde, och i eftermiddags gick hon, jag och Josse till dungen, haha, det var riktigt kallt! :o
Och sen gick jag hem, jag och mamma ska åka och hämta mina saker hemma hos Madde sen, glömde dom där ^^ Smart chey här asso (y)

Men vi hörs? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author