B-e-a-utiful <3

Halloj!! ^^
Idag vaknade ja klockan 11 :P
Sen va ja med Natalie, först var vi hemma hos henne ett par timmar sen när hon hade ätit lunch gick vi hem till mig och va lite på datan, lekte ute med min lillasyster, spelade Kubb elr vad de heter me mamma, Kim, morfar, Yvonne o och Niclas.
Sen åt hon middag hos mig och efter de följde jag henne en bit hem. :)
Dagen var kul me Natta :))
Sen gick ja upp för att öva på Hey yo med Brooke Hogan men det blev inte bra så jag bytte till Megan Nicoles första singel som kom ut idag och har nu lagt ut den på youtube.

Länken; http://www.youtube.com/watch?v=njTqEUWFjwQ
Det är vissa fel och ljudet är dåligt och bilden är dålig men men allt kan inte vara perfekt ;)
Så efter flera timmar övning o provfilmningar blev ja äntligen liiite nöjd ;)

Nu ska man vara uppe HEEEELA natten me Ellinor :D<3

Kramar Sofia Cyrus Kaulitz <3

Kommentarer
Postat av: anonym

Skojs!

2011-07-20 @ 21:47:28
Postat av: Sofia Cyrus Kaulitz <3

Aaa :D

2011-07-20 @ 21:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author