Bästa dagen :D<3

Heej (:
Idag så vaknade jag (ofc) lekte me min syrra lite, åt fruskost, duscha, klädde på mig, sminka mej och fixade håret ;)
Sen vid typ tolv åt vi lunch och sen åkte jag hem till Ellinor :D<3
Första gången jag träffade henne, vi snackade mest Tokio Hotel, elr vad snacka vi mest om?  :P
Iaf, jag sprang fram till hennes bilder på Tokio Hotel och sånt jag bara "åh vad söt!" "titta vad söt" haha, lite pinsam e jag allt ;)
Haha, iaf så skulle jag va hos henne till halv fem och så jag titta på min mobil och bara "Va?! Klockan är fyra!" och det kändes som om klockan var typ två elr ngt, tiden hade gått snabbt  :P
Vi snacka om vår lilla resa till Tyskland och sånt osså :D
Vi satt mest på hennes säng och snacka hela tiden, men de va kul ändå :D Tycker jag :P
Sen åkte jag hem...
Och nu skriver jag :D

Läs gärna min Tokio Hotel fanfic på, http://tokiohotelfanfic.bloggplatsen.se 

See yah :D

Kramar Sofia Cyrus Kaulitz <3

Kommentarer
Postat av: ellinor

sjukt rolig o härlig dag jaa!

haha vår tysklands resa! :D måste jag planeras exakt! :D

2011-07-11 @ 19:35:33
URL: http://ejlliez.blogg.se/
Postat av: Sofia Cyrus Kaulitz <3

Ofc :D <3

2011-07-11 @ 19:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author