Dagen <3

Hejhej (:
Idag vaknade jag först (ofc) sen stack jag o brorsan hem till farmor, sen vid typ 9.15 stack vi hem igen.
Pappa kom hem från jobbet vid 9.45, han hade börjat 4.30 imorse (:S) och skulle sen till jobbet vid 16.30 igen för de e en massa tävlingar på hans jobb.
Men dom timmarna pappa va hemma åkte vi till ett köpcentrum typ o handlade kläder till mej för jag behövde nya o min brorsa köpte ett lego flygplan, såklart, han e en lego nörd, han bygger upp sakerna o sen låter han dom stå o damma xD
Men vi åt där osså.
Där fanns sånna RIKTIGT stora planscher på Lady Gaga, Rihanna och Katy Perry tror jag de va.
Then we went home :D
Och när vi va hemma återgick jag till mitt "jobb" att hitta Harry Potter/Rupert Grint/Daniel Radcliffe (stav)/Emma Watson/Amanda Seyfried/Lindsay Lohan till Gabriella, jag hade tittat i typ tio tidningar igår så hade typ bara tjugofem kvar idag xD
Jag började vid 14.30 och var klar med att klippt ut och allt vid 17.25 , hehe, sen gick jag o brorsan hem till farmor o åt middag, pappa jobbade ju, vem pallar laga mat ?!
Sen när vi kom hem så läste jag, tittade på tv och fotade alla sakerna jag hade klippt ut xD
Sen ska man skicka dom till Gabriella bara....fast de får jag lösa XD
Haha, inget mer intressant idag, byye !
P.S Jag vet att man ser Bills hår bakom mitt men Olivia har varit snäll o gjort bilden :D<3
Kramar Sofia Cyrus Kaulitz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author