Dagen <3

Hejhej (:
Imorse vaknade jag (ofc xD) och gick hem till farmor me brorsan sen gick vi hem igen och när pappa kom hem (hade jobbat) så gick vi ner till mamma och hälsa på o jag hämtade lite saker o lämnade nårra plansher o vi lekte me min lillasyrra (2 år :') )
Men iaf, imorse började min pappa jobba 04.30 (:S) och kom hem vid 09.45 och sen vid 16.30 åkte han till jobbet igen för de e tävlingar.
Men då under dom timmarna han va hemma åkte vi och handlade, ja behöver nya kläder och köpte puder o en sminkborste.
O min brorsa handlade en lego flygplan för ett present kort (såklart, han e nörd i lego, han bygger upp de o skiter i de sen xD)
Sen åkte vi hem, jag fortsatte med mitt "jobb" att kolla i mina 35 Julia-tidningar efter Harry Potter/Rupert Grint/ Emma Watson/Amanda Seyfried/Lindsay Lohan grejer till Gabriella :P
Sen skulle man klippa ut allt osså xD
Vi kom hem vid typ halv tre och jag var klar me grejerna till Gabriella vid 17.25 xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author