Fullt upp...<3

Hejhej!
Jo, förlåt att jag inte skrev något på kvällen eller ngn annan dag men har typ haft fullt upp.
Imorron ska jag va borta på dagen, skriver på kvällen om jag hinner.
På fredag ska jag o min familj åka hem till min mammas sambos bror och vara där tills på söndag så jag kommer nog inte ha ngn tillgång till data och skriva på bloggen men kommer skriva när jag kommer på söndag om jag inte är för trött annars skriver jag på måndag ;))
Men iaf idag var jag tvungen att följa med hem till min mammas kompis :S
Men när vi var ute (dom skulle håva) stötte jag på min bästis och gick hem till henne ist så mamma fick hämta mej hemma hos henne :D<3
Sen har jag knappt gjort något mer än att i förrgår köpte jag ett vitt linne och textilpennor så i förrgår och igår ritade jag på det :D (bild)
Inget mer nu :P

Kramar Sofia Cyrus Kaulitz <3
(före)

(efter, bak)

(efter, fram)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author