Hemma :DD<3

Heej !
Som jag skrev i torsdags (?) så skulle jag bort i helgen, och är nu hemma :)
Jag längtade hem men saknar dom osså <3
Iaf, tre timmars bilresa dit hem till mina "kusiner" och sen åkte vi ut till en ö där deras stuga är och var där resten av helgen :D
När vi hade ätit på kvällen gick jag, min brorsa o två av kusinerna till ett badställe (med föräldrar) och badade, fast min lillebror fiska istället.
De va svinkallt i vattnet xd
Va inte i så länge xd
Sen på kvällen spelade vi kort o fia med knuff :D
Sen gick vi o la oss, o där e så utedass bara så jag o en av dom andra fick springa ut me levande ljus så man satte en där inne o den andra fick stå me ett utanför o vi fick stearin på oss xd<3'
Sen sprang vi in, egentligen ska man borsta tänderna ute men vi fick göra de inne (y'
Sen låg hon och läste, min brorsa, två av kusinerna o han enas kompis sov och jag låg inloggad på mobilen.
Sen somnade jag xd
Nästa dag (igår) cyklade/gick/åkte bil till marknaden på ön.
Den e riiiiiktigt liten :P
Vi stannade där, åt lunch (korv o dom vuxna åt sillamacka xD) jag och Johanna (en av kusinerna) gick ner för sån sak där man drar ner båtar för och gjorde en stor boll av de som va i vattnet  xD Ska skicka in de till Guiness rekordbok xD (skämtar)
Sen minns jag inte riktigt  vad vi gjorde... jo vi badade me Astrid o min brorsa ;)
(fortfarande svinkallt xd)
Sen gick vi hem, jag, Johanna, Astrid och min bror fick gå o plocka blåbär, Astrid fick typ 3 fästingar inne i skogen. :o
De va svinmkt spindlar bland blåbären o en gick på mej och jag fick typ panik xd
Iaf, så gjorde Astrids mamma blåbärspaj sen som vi åt när vi hade gått och badat på kvällen, de va varmare då o va i länge :D
Sen frös man som in i xd
Vi gick hem, spela kort o fia me knuff, min lillebror fick värsta huvudvärken o va inte med längre utan gick o la sej.
Sen när vi kom ner för att äta pajen så börja de spöregna så Hanna (Astrid, Gabriels o Elsas mamma) satt upp ett parasoll o alla andra (Elsa, Linnea (elsas kompis) Johanna oAstrid) satt under parasollet medans jag satt utanför xd
Jag ble mest blöt alltså :P
Sen satt jag, Astrid o Johanna o spela kort o emellan åt satt Astrid bara o titta på sen gick hon till dom äldre o kollade på när dom spela fia me knuff o min bror bara lågo sov o vi prata högt, skrattade o sånt xd
Sen fick jag o Johanna borsta tänderna o sånt ute, vi fick sprinag i spöregn xd
Sen låg jag, Johanna, Gabriel o Carl/Karl (?) o snackade skit länge xd
Johanna va de enda som inte hade sin mobil hon ba "kan ni inte va lite sociala?" xd
Så låg vi o snacka sen släckte vi o somnade...
Idag så åkte vi bort till ett sånt ställe där man kan vindsurfa men jag ville inte för de blåste skit mkt så jag vill inte surfa då, Niclas o Johanna surfade o jag badade med Astrid.
Vi skulle hoppa ner i vågorna men de va bara hon som lyckades typ xd
Sen åkte vi hem i tre timmar...

Inget mer nu :P

Hejdååååå!!

Kramar Sofia Cyrus Kaulitz <3




Kommentarer
Postat av: ellinor

du får ta vilka bilder du på tom/tokio hotel från min blogg<3



du var också deppig över det..du vet o tom o hans flickvän

2011-07-10 @ 19:16:59
URL: http://ejlliez.blogg.se/
Postat av: Sofia Cyrus Kaulitz <3

Tack <3

Jaha de <3

2011-07-10 @ 19:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author