Mormor

Hejsan! (:
Förlåt att jag bloggade igår men jag var hemma hos mormor och orkade inte logga in på hennes dator.
Iaf jag blev lämnad hemma hos mormor vid typ kvart över elva :)
Sen så bakade vi tekakor (som är bullar xD) och jag tog an liten bit av degen och började kasta på henne och sånt så sen hade vi sånt krig i köket xd
Sen satt jag med mobilen och hon bakade massa annat :P
Jag lärde henne stress (kortspel) och sen satt vi o spela de länge :P
Sen tittade jag på ngt program på tvn som ja inte minns vad de heter o efter de csi :)
Sov tio timmar, länge för att vara mej :P
Sen kom mamma, Niclas o Ella vid lunch så åt vi hos mormor o sen vid typ fyra elr ngt åkte vi hem o nu sitter ja här :P

Kramar Sofia Cyrus Kaulitz <3
Tom står för bilden (a'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author