Riktigt jävla kär

Jag är kär.
Riktigt jävla kär.
I en kille, som är världens mest underbara kille.
Ibland kan jag börja gråta bara att se honom o veta att han kommer aldrig bli min
Oftast när jag ser honom tänker jag på ALLT han har hjälpt mej med.
Det är något jag inte kan tacka han nog för
Han förändrade mitt liv, han gjorde mej lyckligare
Det känns hemskt att veta att jag förmodligen aldrig kommer kunna träffa honom, krama honom och säga vad han har hjälpt mej med!
Ibland kan det vara riktigt jävla hemskt att vara kär i honom, kär i en kille som aldrig kommer få veta det och ibland känner jag mej så jävla lycklig när jag tänker på hur kär jag är, att han gör mej lycklig
Visst, vissa kanske tycker jag är knäpp som älskar en kille jag aldrig har träffat o.s.v
Jag har träffat honom! I mina drömmar
I mina drömmar är han min
I min fantasi står han bredvid mej och säger "Allt kommr bli bra"
Jag vill att han ska säga dom orden, orden jag har sagt flera gånger
"Jag älskar dej"
Den dagen jag träffar dej, då är jag världens lyckligaste

I LOVE YOU! ♥



INGEN KOPIERAR! 

Kommentarer
Postat av: Evah

SV: Vad kul att du är med och tävlar :)



Jättefin design du har nu! :)

2011-07-25 @ 00:17:10
URL: http://Evaaaahs.se
Postat av: Sofia Cyrus Kaulitz <3

Tack! :)

2011-07-25 @ 12:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author