Till mamma idag :)

Hejhej!
Idag tror ja att ja måste städa lite här hemma hos pappa -.-'
Men om ja gör de snabbt så går de ju snabbt ;D
Haha, min humor e seriöst sämst xd
Men iaf, ikväll ska ja o min lillebror hem till mamma ;D Inte varit där på två veckor..saknar min lillasyster ;/
Men iaf, så den 9 augusti fyller min underbara Ellinor år så ja måste träffa henne denna veckan elr nästa! ;o
Ja vet exakt vad ja ska ge henne ! :D wiho ;)
Hon har försökt få mej att berätta men ikke sa nicke! :D
Så tyvär Ellinor, du får stå ut lite :*
Ehm...vet inte hur dagen ser ut riktigt idag heller , men skriver mer sen!
Ha de bra ! :P

Kramar Sofia Cyrus Kaulitz <3

Kommentarer
Postat av: ellinor

yeey 9 augusti :D mwihihi vi måste träffas snart jaaa :D

och frästa mgi inte så emd att skriva att du vet vad jag ska få blir ju bara såå nyfiken ;( xD :p

2011-07-31 @ 11:53:28
URL: http://ejlliez.blogg.se/
Postat av: Sofia Cyrus Kaulitz <3

Men de e ju meningen xd<3

2011-07-31 @ 12:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author