En mer... <3

Hallo! <3
Jo, som vissa av er mår jag sämre ibland, det beror på saker som har hänt i mitt liv.
Nu är det en till som vet.... Ibland orkar jag inte prata om de o ber dom som vill veta att fråga ngn annan som vet det.
Ni som vet det behöver inte lixom bara hålla tyst om de, ni får säga det till andra, I'm like " do what ever u want!" så tro inte att ni lixom kommer såra mej.

Jaja, till er som jag sagt till, jag litar på er o hoppas att ni inte lixom försöker vara snällare mot mej bara för det!

Medans jag ändå håller på, Tokio Hotel och Miley Cyrus har hjälpt mej genom den svåraste smärtan.
Jag gråter för att dom kommer aldrig att få veta det, jag gråter för att jag aldrig kan tacka dom nog.
Jag gråter för att, jag aldrig får chansen att berätta att dom gjorde mej lycklig igen, o då har jag varit olycklig sen jag va 4...

Ni som vill veta vad de e som har hänt, kan skriva till mej på msn elr bdb <3

Kramar Sofia Cyrus Kaulitz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author