Inbrott... <3

Hejhej!
Idag efter skolan var jag me Madde :D<3
Asså jag vågar fan knappt vara hemma sj nu för här jag bor går de runt två stycken som jag inte vet var dom e ifrån för till vissa har dom sagt att dom e från Irak o till vissa Israel.
Men de e en man o kvinna så antingen låtsas kvinnan att hon behöver gå på toa o om man släpper in henne kollar hon om man har larm o om man har värdefulla saker i huset elr så står mannen o försöker sälja målningar han tar evigheter på sejj o då går förmodligen kvinnan runt huset o kollar om man har larm o sånt :S
De har inte hänt mig elr så men min kompisar har haft inbrott o min klasskompis pappa hade sett ngn smyga omkring i min andra klasskamrats trädgård (dom bor mitt emot varandra).
Asså de e skitläskigt! :S

Skit samma, see yah! :D

Kramar Sofia Cyrus Kaulitz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author