Inte hemma <3

Ja, de blev lite fel där -.-
Den bilden e den senaste jag har gjort på mej o Tom! :D
Men jag har varit hemma hos Jojo nårra dagar och inte varit på datan så har inte kunnat skriva och sånt.
Men idag hemma hos Jojo så hade vi vattenkrig för de va så jäkla varmt o hennes granne (vuxen) han tog hela spannen med vatten i och jagade oss och hällde allt vatten på mig xD
Jag och Jojo spelade osså sims 3 leva livet (de senaste) för att hon fick de i lördags.
De e skit ballt! :D
Pallar inte skriva mer vad vi gjorde...
Nu ska jag in på cdon.com för att se om de finns ngn TH (Tokio Hotel) tröja jag vill köpa och sims 3 leva livet.
Så see yah! :D
Kramar Sofia Cyrus Kaulitz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author