Jag + Tom = på google

Hejhej!
Idag gick jag till min kompis vid halv 10 så låg vi och solade till typ kvart över 12.
Sen åt vi lunch, spelade wii o sen tittade vi på film sen va klockan halv 5 så jag gick hem.
Snodde datorn, åt och gick tbx till datan :D
Men iaf, nyss sökte jag på "tom kaulitz 2011" på Google o då på sida 9 kom en bild upp som jag har redigerat me mej o Tom!
Den har jag lagt in på bloggen så den e där ifrån!
Men omg, om han ser de! :D:D:D:D

I can't survive without my darling, I can't breathe without him. <3
I can't walk without him!
And Ellinor got the proof!


Love yah!

Kramar Sofia Cyrus Kaulitz <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahaha, börjar du kändis nu..eller? XD

2011-06-28 @ 21:33:27
Postat av: Sofia Cyrus Kaulitz <3

Haha, men de va de, fast när Ellinor skulle kolla va de på sida 18 xD

2011-06-30 @ 10:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author