JOJO!! <3

Heeej !
Igår åkte jag hem till Jojo och sov äver där tills idag.
Idag ska jag va hemma hos henne till typ 20.00 :D
Sen ska jag hem och imorron ska jag till henne igen, och imorron ska dom ha midsommarfest o då bjöd dom mej <3
O min pappa jobbar (han jobbar jätte mkt) så mamma ska skjutsa mej (e egentligen hos pappa) till Jojo :D
O jag ska få Jojos mammas gamla klänning som inte passar henne o som passar mej om man förkortar banden xD
Urringningen gick ner till min mage innan vi knöt den xd
Haha, men hennes mamma ska klippa o sy :D

Ska sova hos henne sen på fredag till lördag och sen får pappa hämta mej på lördagen så jag hinner hem o fixa mej inför min kompis tjejmiddag :D
Fullt upp i helgen alltså :P

Tom Kaulitz, du betyder mer än guld.
Du får mej nästan alltid att le bara genom att titta på dej, du är underbar!
LoveuTom! <3

See yah! :D

Kramar Sofia Cyrus Kaulitz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author