Kan man ha Tokio Hotel feber?!

Heej !
Världens bästa rubrik xD
Ne, men asså kan man det?
För lixom jag har nördat dom i typ tre dagar utan att lyssnat på till exempel Megan Nicole som e min andra drog.
Jag har lyssnat på Reden över tjugo gånger xD
Jag sätter på den hela tiden och sen när den e slut startar jag om den.
Men nu lyssnar jag på Monsoon live från 2008 :D<3
LIEBE!!
De finns EN sak jag INTE gillar med Tokio Hotel...
Att dom röker !
Asså jag börjar fan nästan gråta varje gång jag ser dom med en ciggarett!
Igår kollade jag på Humanoid City live o på Tokio Hotel TV klippet så rökte Bill, Tom o Gustav o min lillebror satt i soffan o stirrade på mej som om jag va dum i huvudet när jag nästan skrek "lägg från er den där jävla cancer pinnen" o jag började seriöst nästan gråta.
Jag sa de mer än en gång.
Men allvarligt, de e inte bra att dom gör det!! :(

I love u so much guys, I can't live without u !

Love,
Sofia Cyrus Kaulitz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author