Plåster på skolavslutningen... "/<3

Shoo!
Idag var vi ute i skogen med klassen, vilket var väldigt roligt.
Det hade varit roligare om de inte hade varit i skogen :S
Men skit samma, påvägen gick jag, Lukas L, Elias och Josse över hela stigen och jag gick o pratade me Jojo i mobilen så hör vi Alex bakom oss "akta!!"
O jag började röra mig in mot dom andra så körde han på mig så min mobil flög iväg och jag flög osså för den delen...
Skalet och batteriet flög iväg och samtalet med Jojo bröts xD
Jag kände först inte att de gjorde ont så jag satte mig upp direkt och där satt Alex på gräset och bara "förlåt Sofia, förlåt, det var inte meningen, mina bromsar funkade inte!" jag sa att de inte gjorde något sen kände jag hur det började svida och jag såg att de hade blivit ett stort hål på leggingsen :S
Sen började blöda senare.
Men det gjorde inget, de kunde gått värre.
Så Josse följde me hem o hjälpte mig att rengöra såret och sen satt vi på plåster :D
Fast de blir plåster på skolavslutningen imorron..."/
Sen kom Jojo hit :D
Och nu sitter vi här, hon hade skolavslutning idag och ska med mej till skolan imorron för att filma mej, Emilia, Jonna och Madde när vi sjunger på skolavslutningen :D
See yah! ;D
Kramar Sofia Cyrus Kaulitz <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author