Tack Jojo! <3

Heejj!
Som Jojo skrev så var jag på studentfest och had eingen möjlighet att logga in och skriva igår.
Direkt efter skolan var jag tvungen att börja göra vid mejj och sånt hade ju bara 2 timmar på mej :S
Men de va min ena farbros frus dotter som tog studenten! :D
Grattis! :D
Först var vi där dom stog och sjäng och sånt sen åkte vi till en annan lokal där vi åt och dansade :D
Typ vid halv ett åkte vi hem, hade velat stanna längre men pappa skulle upp klockan fem för att han började jobba klockan sex :S
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag var jag på bröllop hos min danslärare ;D
Jag skulle varit där med Jojo och hon skulle följt med hem och sova över och sen följt med till Tosselilla imorron men hon blev sjuk och kunde inte.
Men pratade nyss med henne i telefon och hon mådde bättre så hon ska nog med imorron! :D
Just nu har jag inget mer intressant att berätta....

See yah :D

Kramar Sofia Cyrus Kaulitz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author