Två lektioner xD<3

Hejhej! <3
Idag var jag som vanligt i skolan :S
Men första lektionen var idrott då simmade vi sen dom två andra lektionerna på förmiddan var jag, Emilia, Madde och Jonna borta :P
Vi övade till skolavslutningen, vi behöver verkligen öva och vi ändrade saker och la till o sånt.
Den första lektionen vi missade var matte och den andra skulle vara svenska.
Asså lärarna visste om att vi övade!
Men på matten var det inte matte dom hade bingo för att det var sista lektionen med den läraren detta året och sen kom jag och Emilia upp för att säga till vår svensklärare att vi skulel öva så fick vi glass o så va Madde och JOnna kvar där nere xD
Men vi tog me glass till dom!
Men på den svensk lektionen hade vi fotboll istället och när vi var klara och kom bort dit så skulle dom precis avsluta...
De verka som om alla va sura på oss bara för at tdå va de en tjej utre på plan i mitt lag o de skulle va minst två o bla bla bla, men vad e viktigast?
En rolig fotbolssmatch på skoh elr skolavslutningen?
Man går bara i 5:an en gång ju!
Jaja, dom får väl va sura om dom vill?
Sen svenska lektionen efter lunch läste vi typ halva (läraren läste högt) och sen fick vi städa våra lådor och ta med oss böcker hem och sånt.
Sen var det Elevens val där vi fick en mattekluring och vinnaren fick en påsa bilar, fast de blev två vinnare :P

See yah! ;D

Kramar Sofia Cyrus Kaulitz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author