Dagen <3

Shooo! <3
Imorse när jag va hemma hos farmor och skulle gå till skolan kom jag på att jag hade glömt mina nycklar hemma hos pappa, såklart :S
Så jag fick springa hem till pappa (två hus bort xD) och hämta mina nycklar sen skynda mej till min kompis som jag skulle ha följe med.
Men kom dit i vanlig tid :D
Sen var man i skolan och hade tråkigt fast sista lektionen är hemkunskap och de e kul! :D
Vi gjorde pannkakor! :D
Sen gick jag och Jonna ner till musiken och övade lite på låten vi ska sjunga på skolavslutningen med Emilia och Madde! :D
Sen när jag gick hem så åkte Alex förbi och han bara "har du inte kommit längre?" för lixom jag hade stannat i typ en timme extra :P
Jag bara "Men jag va nere på musiken" sen frågade han en massa saker xD
Sen gick jag hem, pallade inte äta pannkakorna så tog ett äpple som inte va gott så jag satte mig vid datan.
Sen nu sitter jag här :P
See yah ! :D
Kramar Sofia Cyrus Kaulitz <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author