FREDAG! <3

Heejj ! <3
Idag är det fredagen den 13...
Jag har iaf inte fått otur :D
Men det är fredag och nu är man ledig en HEEEEL helg, nice ;)

Ökey, först blev jag jävligt förälskad i min älskling Tom Kaulitz sen lugnade det sig nu kan jag fan inte sluta tänka på honom! <3
Va fan ska jag göra ?
Vill så jävla gärna träffa honom ju! <3
Fan asså om jag aldrig får träffa dejj Tom !
Jajja, det brevet jag och Madde skrev till Bill o Tom har mamma skickat :D
Det är ju jättemkt fans som skickar brev så för att dom KANSKE ska öppna mitt o Maddes skrev jag att  brevet innehåller en sång till Tom (vilket också är sant, jag har skrivit den)
LOVE U TOM! <3

Kramar Sofia Cyrus Kaulitz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author