Godmorgon! <3

Godmorgon! :D
KLockan är 09.49 och nu ska jag börja skriva... :P
Gick o la mejj senare än vad jag brukar göra igår...
Men min lillebror hade släktfest hemma hos pappa han blir 9 år snart.
Han fick biljetter till en MFF match, tröja, kontroller till datan och ett data spel.
Sen kommer han ju få mer när vi ska fira honom hemma hos mamma ;)
Fast vet inte när vi ska fira honom dör hemma :P
Sen hade jag tråkigt så jag stängde dörren till mitt rum satte på Tokio Hotel och satt med mobilen i sängen.
Sen tänkte jag att ja gskulle ställa mejj o sjunga som jag brukar göra när gästerna hade gått jag väntade till halv tio sen gick jag ut ur rummet för att se om dom hade gåttdå sa pappa nyss i telefonen att dom hade gått 20 i nio ?!
Så jag ställde mejj o sjung, sen efter typ 40 minuter (?) satte ja gmejj i soffan för min brorsa hade denna datorn o pappa hade laptopen så de fanns bara den sega kvar o jag lovar den e skitseg!
Så jahg tog mobilen loggade in på msn och tittade på andras bilder på bdb ;)
Sen gick jag och la mejj efter några timmar :P

See yah !

Kramar Sofia Cyrus Kaulitz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author