Ullared ! :D<3

Hejhej!

Förlåt att jag inte skrivit på ngn dag men jag har varit i Ullared och inte haft tillgång till data <3

Jag åkte till Ullared i lördags morgon och vi kom dit vid lunc då åt vi lunch sen gick vi in och handlade.

Jag köpte TVÅ saker då :O

Fast idag när vi var inne igen handlade jag mer!

Okej, igår köpte jag mkt kläder också men dom betalade jag inte själv... :D

Men idag köpte jag 2 borstar, en burk hårnålar, gummiband, klämmor, ett par örhängen, armband och en ny skolväska! :D

Jag känner mejj ganska skylig att skriva ganska långt nu eftersom jag inte skrivit på några dagar :P<3

"Du är min nya syster, du är min nya vän.

Du förstår mejj, du skulle hjälpa mejj om jag behövde hjälp.

Samma kärlek till två helt olika personer.

Syster jag älskar dejj ! <3 "

Du vet vem du är <3

Asså jag suger på att skriva fina texter/dikter till andra.

Usch, det var nog den värsta jag någonsin skrivit :S<3

Jag bjuder på en bild :D<3

Tom Kaulitz, remeber I love u ! <3

Kramar Sofia Cyrus Kaulitz <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author