Barda

Haha, camar med Amanda på skype och hon tittar på Barda, o då kom jag att tänka på att jag har ju sökt till Barda typ 2008 eller 2009, minns inte vilket år :o
Men asså..herregud, jag kom vidare till intervjun men inte till programmet.. men dom sa "att komma hit till intervjun är som att vinna 10 000 kronor på en lott" så man blev ju glad då :p
Haha, men kom o tänka på de nu eftersom jag hörde Barda i bakrunden på skype :P
Så bara för de ska jag glo på Barda o se om jag kommer ihåg några minnen! :P
Dagens outfit o nya bilder får ni senare ! :)

Harebra<3

Tog bilden igår :) 

Du visste att de skulle hända, nu får du ta smällen och gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author