Dag 1 – Presentera mig själv.

Ja okej, here we go! ^^

Jag heter så Sofia och är 12 år gammal.
Jag älskar att dansa och sjunga, håller på och sjunger lite för mig själv här hemma varje dag :P haha, och jag dansar på en dansskola c:
Jag har en lillasyster, som egentligen är halvsyster o.o vi har inte samma pappa :) och en lillebror. :)
Mina föräldrar är skilda och har varit det sen jag var 4.
Vissa tror att jag har det jobbigt med att dom är skilda, men det stör mig inte alls.
Jag lyssnar väldigt mycket på musik, framför allt på Tokio Hotel, dom är bäst!
Har nyss börjat lyssna på Eyes Like Diamonds också ;) Riktigt bra!
Och Miley Cyrus är en av mina största idoler också! Efter Tokio Hotel ;)

I somras färgade jag ljusa slingor i mitt hår :D Och när dom har försvunnit ska jag färga hela håret rött :D
CAN'T WAIT :D
När jag var liten ville jag har blondt hår, men hade nog inte varit fint på mig! :o Tycker själv jag passar bäst i brun, svart och röd.
Nej, jag har aldrig färgat mitt hår innan men man kan ju redigera bilder you know !
Och sen har jag sprayat i svart en gång :]

Jag har fler vänner på internet än irl.
Är inte mobbad/retad eller så, men är lixom aldrig med någon utom Paulina, Madde och Viktoria typ ^^
Och min bästa vän har jag ju också här.. men hon bor inte här jag bor, men henne träffar jag ofta!
Typ.. på dansen och vi träffas på helgerna ! :)<3
Och Madde är också min bästa vän, men hon går i min klass så jag träffar ju henne typ varje dag! :D
Och sen har jag bästa vänner från internet, till exempel Amanda ♥
Jag har träffat två kompisar i verkligheten som jag träffade på internet, det är Ellinor och Mickaela :) <3

Jag älskar att kolla på Mtv ! Och jag älskar serierna "Teen mom" "16 and pregnent" "Brooke knows best" "Hogan knows best" fast dom två visas inte längre :/ Min absoluta favorit serie är Jersey Shore! :D
Jag gillar också Paris Hilton's new BFF :P
Älskar Glee men har inte sett de på länge :/

Jag är mörkrädd, jag hatar alla insekter, dom skrämmer seriöst livet ur mig.
Jag har sett spöken, och hört vissa prata, och nej jag skojar inte, är 100% seriös! Om ni inte tror mig kan ni fråga mig så kan jag berätta mer!


Jag vet inte vad jag ska skriva mer, men kommer säkert på det senare xD
Mickaela<3
Amanda<3



Kommentarer
Postat av: Mickaela

AW! Så tog du den bilden när det ser ut som att jag har anorexia! Varför tog jag inte bort den? xd<3

2011-11-08 @ 15:45:34
URL: http://mickaelakaulitz.devote.se/
Postat av: amanda

tack nu vet jag detta :d <3

2011-11-08 @ 17:05:34
URL: http://hejhuppgummisnupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author