Dagen idag :)

Hejsvej!
Har inte uppdaterat något idag för när jag vaknade gick jag ner och åt sen ringde jag Viktoria, bytte om, sminkade mig, fixade håret och sen gick jag hem till henne så kom hem vid fem eller något och sen var jag liite på datorn och sen åt vi sen datorn och kom på nu att jag skulle uppdatera! :P
Ska också uppdatera på min och Maddes blogg, hon gör aldrig det -.-
Såå nu ska jag väl sätta mig där och skriva istället..
Tog lite nya bilder som kommer sen när jag har gjort det !
Imorgon tror jag att jag lägger upp veckans låt, kommer lägga upp en video på bloggen minst en gång i veckan, inte någon bestämd dag, för det kommer jag bara glömma! xD
Men ni får nöja er med detta tråkiga inlägget så länge :)

Hare bra :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author