Dagens outfit + nya skor ! :)

Hejsan svejsan!
Har varit och postat ett brev idag c: Haha, intressant att veta ? :D Nej.. men sen har jag bara varit hemma, ringde Viktoria så bestämde vi att vi ska va imorgon och sen när mamma och Kim kom hem åkte vi att handla skor ! :)
Har inte gjort något annat speciellt idag så därför så ska jag inte skriva mer utan bjuder på dagens outfit och skorna vi köpte till mig! :)
Haha bilden fokuserade på allt utom mig så fick fixa med ljuset så man mest såg kläderna :p

Nya skorna :) 

Dom  andra skorna :) 
Haha, dom ser helt stora ut .. men jag orkade inte knyta dom, därför de är så! xD

Kommentarer
Postat av: amanda

f1 snygga grejer bruden ! :D <3

min morsa har precis lika skor ^^

jag ska börja kommentera åh läsa din blogg varje dag / när jag kan ! :D <3

2011-11-02 @ 18:11:02
URL: http://hejhuppgummisnupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author