En dag i Köpenhamn med familjen... :) Över 200 bilder..

Älskade lillasyster ♥
Kim - mammas sambo :)
Lillebror ♥
Mamma ♥
Jag bara Älskar att fota fötter! *.*
Mahaha, vi ser knäppa ut o rolliga spegeln..
Guuud, vad snygg man är dåå! :D
Gjort av tändstickor ..
Bubblor :3
Han fotade mig så jag fotade honom ;)
Hans gumma ;) haha
Långa fötter o ben var de ja ! :)
Tjockis ;)
Världens längsta man ;)
En bröllopsklänning gjord av toapapper o.o
De sägs att de är ett riktigt människohuvud som man minskat o.o
Albino hjort o.o
På andra sidan är de en spegel (man ser inte igenom där) o jag o min lillebror stod o gjorde roliga miner utan att veta att ngn kunde se oss.. :$
Han är gjord av pengar..
Glasspinnar o.o
Han har inga ben, men fick inte med de på bild, mycket folk så var tvungen att gå ifrån.
Han cyklade i taket! :D
HAHA, hans hår ser helt krulligt ut xd
Mee! :P
Såå normal jag är ;)
Ser ni ringen ? ;)
Kolla på nästa bild..
She's gone! :o
I've got the key ;)
Hatar min blixt ibland..
Lååång hals o.o
Tre bollar i mun..HUR STOR KÄFT HAR HAN?!
Haha, aw, du är för gullig Ella :3
Gjord i godis..
Telefooon :D
Såhär ser min lillebror ut egentligen..
"Ja mamma! Jag kan!"
Duktig flicka :3
Ser ut som om de är överdrivet mycket mat men de är egentligen ganska lite o.o
Snygga familjen lixom xD
Tro de eler ej, men de där e min coca o.o
:$
Min snygga blodblåsa jag fick när jag klämde fingret c:
Svar på din fråga: Nej, vi är inte normala
Han är inte heller särkilt normal o.o
Mina ben ser extremt långa ut o.o
Fotade bara för Tokio Hotel har en låt som heter Monsoon :')

Kommentarer
Postat av: Angelika

shiiit va många bilder! o.O

hahaha men najsiga ;]]

2011-11-04 @ 08:56:32
URL: http://angelikakaulitz.blogg.se/
Postat av: amanda

sjukt snygga bilder ! :D <3

gu va söt din lilla syster äe ;)

ligger köpenhamn i danmark ? o.o åh om det gör det , prata man svenska i danmark ?! :O o.o ^^

2011-11-04 @ 11:02:45
URL: http://hejhuppgummisnupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author