Folk måste skaffa sig ett liv.

Ja, alltså, jag får kommentarer att jag är ful osv.
Men det stör mig inte ett dugg, att folk tycker jag är ful, alla kan inte tycka jag är fin?
Men jag stör mig på när personen inte vågar visa vem den är.
Har fått kommentarer där det står ett ord, en punkt eller något annat osv.
Hade dom sett mig irl, hade dom inte vågat säga det till mig, eftersom dom inte ens vågar skriva sitt namn nu?
Liksom, hur fegt är de?

Just nu är mitt självförtroende bättre, och jag tar inte direkt åt mig när någon kallar mig ful, framför allt inte från dom som inte ens vågar skriva sitt namn/smeknamn eller något, utan skriver "BÖGJÄVEL" eller något annat.

Kommentarer
Postat av: Amanda-tessy bdb <3

vad vill du bli när du blir stor?

2011-11-26 @ 20:07:16
Postat av: feliciaa'. <3

ostböög på dig, sonnie ;** <3

2011-11-26 @ 22:31:52
URL: http://feliciaelarsson.webblogg.se/
Postat av: elvira

aa kan säga att du är ful irl, ditt huvud ser ut som ett ägg o gör något åt hela dig, ful

2011-11-27 @ 12:53:36
URL: http://elvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author