Hinner knappt blogga ! :o

Jaa, alltså! :ooo
Jag måste plugga till NO provet på fredag (hatar NO, kommer inte klara de -.-) och sen har jag tyska tills imorgon, vilket förmodligen ska gå ganska bra, men känner mig sjukt stressad så får inte in något i huvudet..
Och ja, allt blir helt fucked up när jag är så stressad som jag är, hade varit skönt med en veckas ledighet eller något så jag får vila upp mig o kan komma tillbaka till skolan sen.. FAN VAD JAG LÄNGTAR TILL JULLOVET !
Men slutar om mindre än en månad ju, JIPPIE ! :D

Men ska fortsätta plugga nu & fixa med nya bilder, lägger ut dom idag eller imorgon, vi får se när jag har tid! :)

Btw, bloggar jag inte imorgon är det för att: jag har dans och sen måste jag plugga till NO:n och vet inte om jag hinner då, sorry !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author