Jippie, min statistik är normal! :D

Yeeeeeeeeyy !
Min statistik är normal igen :D
Dock har jag inte lika många läsare nu, förmodligen för att jag inte längre säger till när jag skrivit.. men har inte tyckt det var lönt när man ändå inte kan se eller veta vem/hur många som läser den >.<
Men mejlade ju blogg.se och jag fick ett svar som jag inte fattade ett skit av.. så skrev ett pm till Gabriella (den underbara tjejn som gjort designen) och frågade vad dom menade xD
Och tillslut fattade jag :D Så nu är allt normalt igen :)
Ska hem till mamma imorgon, yey :D
Och nu ska jag sitta och göra dag 14 & 15 (?) haha, tror det är dom dagarna xd Let's see :D


Tom Kaulitz, ich liebe dich, du bist meine liebe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author