Läkaren.

Hejj!
Varit hos läkaren idag :/ Jag är så extremt yr så jag blir illamående av det och får ont i huvudet så vi fick åka och ta blodprover och undersöka mig och ja allt vad vi gjorde.
Och jag hatar läkare!
Men jag överlevde och det var inget fel med mig, men har typ någon infektion på balansnerven eller vad det var o.o
Så därför är jag yr, om jag fortfarande är yr om en vecka så kan det vara något allvarligt o.o
*YRSEL FÖRSVINN, YRSEL FÖRSVINN, YRSEL FÖRSVINN*
Och sen fick pappa hämta mig hemma hos mamma, har hållt på att ramla och sånt flera gånger när jag försökt gå och har även gått in i saker, pga min yrsel ;s
Så han fick hämta mig för mamma ville inte att jag skulle gå själv :P

Tog lite nya bilder! :D

Ha de bra <3 Puss :*


Blev ganska nöjd med denna ! :P Så jag har inte redigerat den ett dugg c:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author