Mormor idag.

Hejhej!
Har varit hos mormor hela dagen idag typ, kom hem för någon timme sen och åt m.m så nu skriver jag här! c:
Hos mormor så gick vi till affären för att köpa godis m.m till mig bara för att jag ska vara uppe hela natten med Moa! :)
Sen var jag tvungen och vara med när min lillebror o lillasyster var på lekplatsen -.- Men jag satt och gunga och smsade xD
Sen gick vi hem och åt och sen var det bara slapp typ, jag blev extremt trött och var på konstigt humör o.o (fråga Mickaela om ni inte tror mig ! )
Sen åkte vi äntligen hem! :D
Eftersom jag inte hann lägga upp "Veckans låt" på bloggen igår så ska jag lägga upp den nu, ska bara hitta en bra låt! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author