Jag förlorade min röst..

Jaop, har såå sjukt ont i min hals så imorse när jag skulle prata blev de väääldigt låga viskningar eller så hördes de inte -.-
Sen kunde jag prata :D Och i eftermiddags någon gång i skolan kunde jag inte prata, har varit så tyst som möjligt hela dagen men min röst försvann ändå! D:
Så jag var KNÄPPTYST och fick tillbaks rösten.
Jag kan prata nu :D Men det gör jäätteont så har valt att vara tyst :)
Dagen har varit ganska normal, haha.
Var i skolan som vanligt, fick en NO bok som jag gick och lämnade hos Madde, hon är ju fortfarande sjuk :/
Och jag imorgon ska jag lämna resten av alla läxor vi har xd
Sen slutade vi 15.15 och jag fick skynda mig hem för att göra mig i ordning inför dansen :) Fick säga till min danslärare att jag inte kunde prata så när hon ropade upp för att se om alla var där fick Jojo svara för mig.. min röst pallade inte xd
Har tyvärr inget intressant nu så ni får en ny bild på mej o min pojkvän (a' haha xd



Kommentarer
Postat av: Evah

Hej! Dagens bloggvinnare är nu utsedda. Blev det inte du? Anmäl dig då igen. Tänk på att du har större chans att vinna om du kommenterar fler gånger :)



http://evaaaahs.se/2011/october/bloggvinnare-tavling-5.html#comment

2011-10-20 @ 12:53:02
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author