Känner mig sjuk :c

Jaop, känner mig sjuk :c
Jag har ont i halsen, ont i huvudet och är trött.
Vet egentligen inte varför jag sitter vid datorn när jag har ont i huvudet, har väl inget annat vettigt för mig antar jag :p och jag måste vara snäll mot er och uppdatera, right? :)

Har inga nya bilder :( Men kameran är hemma hos mamma och jag orkar inte ta dåliga bilder med webbcameran ;)
Så ni får överleva helt enkelt!
Kommer svara på frågorna i frågestunden ikväll hade jag tänkt, men har ju seriöst SÄMST minne så vi får se om jag kommer ihåg de ;)

Nu ska jag sluta skriva, för har inget intressant att skriva och jag vill inte att det ska bli helt tråkigt.

Hejdå <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author