Ny bild, ny bild, ny bild! :D

Eftersom jag inte orkar fota med kameran just nu så fotade jag en bild på camen istället :D
Ni får den när jag är klar med detta inlägget ;)

Idag har jag varit i skolan som vanligt..torsdagar är får längsta dag i skolan :c slutar 15.20 :o
Var med Madde på rasterna o allt som vanligt :D Vi skulle gå till skolsköterskan o mäta oss men hon var inte där så en lärare sa att han kunde mäta oss xD Haha, han var typ 1.80 så han satte sin hand på väggen där han var o sen typ sa han ungefär hur långa vi var xd
Han sa att jag är 1.63 (:D) och Madde 1.57-1.58 :D
JAG ÄR LÄNGRE ÄN MIN MAMMA! :D

Hmm, imorgon är det fredag (haha?) och då ska jag hem till pappa.
Måste nog hämta hem Niclas om jag inte ska vara med någon kompis.
Fast jag, Madde o Jojo ska fråga om vi tre kan sova hemma hos typ Madde imorron till lördag :D Elr ja, jag o Madde ska fråga Jojo de, för vi tre ville sova i helgen :p
Sååå, nu ska jag ta o ringa Jojo ..

Ha de bra! <3 Hejdå :*

(Glöm inte min o Maddes blogg! http://maddesofia.devote.se)
Bilden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author