Riiiktigt trött :'/

Förlåt att jag inte skrev något igår och att det är jättedålig uppdatering just nu :/
Men jag var med Madde igår och sen var jag trött och hade läxor m.m så kände inte riktigt för att skriva ngt.

Idag har jag varit i skolan som vanligt, slutade 14.20 idag, ganska okej ju! :D
Fast det är bättre på måndagar då vi slutar 13.20 :P haha
Men sen efter skolan gick jag direkt hem och gjorde lite saker.. sen satte jag mig vid datorn :D

Eftersom jag inte har gjort så mycket idag har jag inte så mycket att skriva :/

Förutom att jag är riiiktigt trött! :o
Jag är så himla sjukt trött asså! :o

Men men.. xd

Hejdå<3


Kommentarer
Postat av: Evah

Vilken fin bild på dig :)



SV: Så var det för mig med i början, innan jag märkte hur mycket man faktiskt påverkar andra. Då fick jag mina tankar om att bli stor och få nå ut och sprida budskap till människor.



Tack så jättemycket. Du ska veta att det verkligen värmer att höra. Kramar <3

2011-10-11 @ 22:38:54
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author