Beslutade att träffa mormor istället ;)

Jaop, jag bad mormor hämta mig istället, o då åkte vi till min gammelmormor c: som verkligen är gammal o.o xd mahaha, så taskig ja e o.o
Shit the same, hade ganska tråkigt där så jag började sjunga o då stog mormor o diska o min gammelmormor var vid henne och bah "Vad är det som låter?" mormor: "Det är Sofia som sjunger" *jag börjar garva*
Men jag vet redan att jag inte har bra sångröst, och den är ju ännu sämre nu när man är förkyld ;)
Har ju lovat er att jag ska spela in en video när jag sjunger, när jag kan sjunga igen, min röst e ju helt cp nu -.-
Vet tyvärr inte hur lång tid det kommer ta, men de kommer! ^^

Länge sen ja använde den bilden i ett inlägg ;) tror jag (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author