Då var man tillbaks till det glada :D

Yeeeey, nu är det inte depphumör mer, det är jag för glad för! :D
Igår, fick jag veta en sak som jag blev jätteglad över + att jag fick mina Tokio Hotel sängkläder :D
Tror inte dagen kunde bli bättre :)

Vad jag fick veta var att Marte och hennes kompis Jenny, ska till Skåne ngn helg nästa månad, och då ska vi förmodligen träffas :D Trodde först hon skoja o.o men ändå inte, för om hon skojar gör hon inte så många hjärtan och smileysar :P
Jag är verkligen på topphumör idag, förutom att jag är trött och ändå sov jag mer idag än igår O.o

Här kommer en bild på sängkläderna :D



Kommentarer
Postat av: Marte

hihi jag förstod att du typ skulle skriva : skämtar du ? xD haha men det gjorde jag inte :''D <3

2011-09-13 @ 17:40:16
URL: http://marteofc.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
author